Summering av helgen

Den här helgen har bestått av att jag har storstädat hela lägenheten, och då menar jag verkligen hela. Eftersom lägenheten är så stor (not) så delade jag upp det på två dagar bara för att inte tappa intresset i det allt för mycket. Gårdagen bestod av att köket och toaletten fick en total rengöring, från golv till tak medan jag idag gjorde det som är tråkigast men som går fortast; nämligen dammsugning och golvtorkning. Jag måste faktiskt säga att jag är väldigt stolt att det faktiskt blev gjort. Jag brukar annars slarva och skita i hälften när jag väl börjat, men den här gången hade jag något som sporrade mig att fortsätta och det är att mamma kommer på torsdag. Inte för att hon hade brytt sig om det var städat från golv till tak, men det känns bättre att få besök och veta att man faktiskt har varit noga den här gången än om man bara hade sopat allt under mattan.
Då det har varit världens finaste väder den här helgen och (kors i taket) runt 5 plusgrader båda dagarna så har jag även tagit två långpromenader i min ensamhet. Det är så härligt att se våren komma närmre och närmre medan man går en powerwalk med musik i öronen. Jag har med fått lite tid för mig själv den här helgen och också fått tid att tänka på både det ena och det andra, vilket känns skönt att ha tagit itu med. Nu nalkas en ny vecka med nya tag och jag är mer peppad än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Oj vad positiv du var då. "Nya tag och är peppad", det låter som att du ska erövra världen med dina krafter.

Vill bara säga att jag tycker att du är läcker och att jag gärna vill träffa dig, men jag vågar inget säga. Tycker det är så jobbigt, för du finns i mina tankar hela tiden. Jag har försökt att blinka till lite och tagit lite på dig när vi har setts, men du verkar inte förstå någonting av mina flörtmetoder. Vet inte vad jag ska ta mig till. Du finns i mina tankar dagarna till ända. Min kärlek till dig kommer att bestå för evigt!

2008-04-06 @ 16:15:00
Postat av: undran!

Är han välutrustad månne tro?

2008-04-06 @ 23:18:52
Postat av: Sara

Den som visste det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback