Hitmakers

128476-131Jag satt och tittade på det nya programmet Hitmakers på 5:an som hade premiär ikväll och jag måste säga att Carolina Gynning har vunnit mer och mer respekt av mig på sista tiden. Jag gillade hennes eget program I huvudet på Gynning där hon drev med folk och var lite lagom sarkastisk emellanåt. Okej, jag ska erkänna att jag hejade på henne i Big Brother och detta just för att hon var lite lagom crazy men ändå hade kloka tankar. Hon blev sjukt snygg när hon färgade håret brunt och att hon tog ut sina silikontuttar visar att även hon har vuxit en hel del sen BB-tiden. Nu ser hon inte längre enbart ut som tagen direkt ur en Playboy-tidning (no offence) utan hon är sexig på ett vuxet sätt. Me like, helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Car5oline Gynning har inte färgat håret brunt, det är hennes naturliga hårfärg!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-07 @ 00:17:22
Postat av: Sara

Sorry, my mistake!

Postat av: Sandra

Jag vill ha hennes hårfärg! Och det kan verkligen inte vara hennes naturliga hårfärg, det syns ju att det är slingat för fan *asg*

2008-04-14 @ 09:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback