Uppsats

Idag hade vi respons på vårat PM som skulle skrivas inför C-uppsatsen. Jag har skrivit en massa om det på sista tiden, men det är så stressande att tänka på det och så osäkert inför det att jag måste få avreagera mig någonstans. I alla all så var det egentligen tänkt att handledarna skulle publiceras nästa fredag, men idag så fick vi veta att vi kommer få dem redan i morgon (!). Antagligen kommer vi få våran lärare som vi hade på missbruks-kursen och jag känner att det kommer att fungera så där. Han har sina egna idéer och teorier om saker och ting. Jag kommer ihåg från den tentan som vi fick att han hade sjukt höga krav på den och den skulle skrivas på 1,5 dag. Med tanke på den korta tiden anser inte jag att kraven kan vara så stora om det är ungefär 20 stora diskussionsfrågor. Detta gör att jag känner att han kommer att ställa för höga krav mot vad som är genomförbart, men jag kan ju så klart ha fel. Jag hoppas verkligen att jag har fel då det kan vara bra om man känner att det fungerar bra mellan handledare och student. Oavsett vilket så kommer jag att vara sjukt osocial under dessa veckor och vara sjukt stressad. Jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Linus

Den ljuva c-uppsats tiden.. MUHAHAHA! Kan bara säga att ni gör det värre själv än vad det egentligen är! Sen när det är över kommer ni undra varför ni hade sån panik! Så dont worry.. det går så fort och som på en dans när man väl kommit in i det och om man skriver om något som man är intresserad av som känns det nästan mer som en fritid än en uppgift i skolan! So take it easy!

2009-03-11 @ 10:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback