Uppdatering

Oj vad länge sen det var som jag skrev här. Det har hänt en del på sista tiden. Mestadelen av min tid har på sista tiden handlat om att få klart examensarbetet. Detta har gått bra och nu ska jag bara söka om min examen. Jag kan inte riktigt fatta att jag är färdig och att jag aldrig mer behöver åka tillbaka till Norrland med tvång. Jag har klarat mitt mål i livet och det känns helt obeskrivligt underbart. Det som känns mindre underbart är alla underbara människor jag har träffat på vägen som jag antagligen aldrig kommer att träffa mer. Det snackas alltid mycket om att man ska hålla kontakt, men frågan är hur många som man faktiskt kommer att hålla kontakt med. Förhoppningsvis blir det en hel del tack vare Facebook. Den som lever får se, som min kära far brukar säga.

Kommentarer
Postat av: mikaela

vill du fixa min header?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback