Wanted 2009

I Aftonbladets nöjesbilaga igår, lördagen 3 januari, var Lasse på förstasidan där det stod att han var skivbolagens drömvärvning nu inför 2009. Per Lindholm på Sony Music säger exempelvis att Lasse skriver texter och musik som berör  (jo tack, det kan jag skriva under på) och att han tror att Lasse kommer att finnas kvar länge. Hans duett med Miss Li från förra året, "Om du lämnade mig nu", har legat på svensktoppen i 62 veckor! Inte ens jag visste att det var så länge.
Lasse är nu inbokad på Peace & Love - festivalen i år (igen) och kommer att spela under alla fyra dagar på Hultsfred, på alla scener. Jag vill ju gärna åka, men frågan är om ekonomin tillåter. Har du bokat biljetter än syrran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback