Toblerone-behov

Ända sedan lunch har jag varit sugen på Toblerone. Detta tack vare en vän på Facebook som gått med i någon slags Toblerone-grupp. Vad hemskt det är när man får ett sånt sug efter något som självklart aldrig finns hemma, så man måste gå iväg och köpa det (vilket man oftast inte orkar heller för att det är så långt). Jag och E var iväg och handlade indisk mat till middag och stannade på en OK-mack för att handla Ramlösa. "Perfekt, nu kan jag handla mitt efterlängtade Toblerone", tänkte jag. Hade dom nåt Toblerone? NEJ! Sur som ättika blev jag och suget blev ju inte direkt mindre heller. E skulle ner till Statoil och posta ett brev och jag tänkte att jag följer med, It's now or never. Och när vi kom ner til Statoil så sken jag upp som en sol, för där i hyllan låg det massor av Toblerone (jag köpte bara ett). Så nu gott folk ska jag ta mitt Toblerone och lägga mig i sängen och läsa om Rättsregler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback