Rockjörnen

Ikväll har aftonbladets hemsida gått på helvarv här uppe i norr. Jag har röstat som en galning i princip alla dagar som har gått. Lasse var nominerad till årets live-akt, men kom på andra plats då första platsen gick till Håkan Hellström. Årets svenska grupp blev  Takida, årets kvinnliga gick till Amanda Jensen (jag röstade på Miss Li) samt årets nykomling (där jag röstade på Melissa Horn). Årets manliga artist gock dock till Lars Winerbäck och det var välförtjänt. Det är en tung kategori att ta hem ett pris i. Årets låt blev jag bara förbannad och besviken när jag fick höra vinnaren i; Ola - Feel good. Seriöst?! Är det detta Sverige har att erbjuda? Kent kunde i alla fall ha fått vinna i den katgorin, men inte då. Tack vare alla fjortisar som röstat. Grattis! Hoppas att ni är nöjda.
Men jag är inte bitter.


Kommentarer
Postat av: Sandra

LASSE!!!! <3

Postat av: Sandra

Haha observera tiden på förra kommentaren :P

Gött att Takida fick årets grupp!

2009-01-23 @ 11:09:37
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback