Masturbation saved his life

Jag är inneboende hos E nu tillsammans med E, så vi är alltså 3 pers på en yta på 25 kvm fram till 1 februari. Vi har hittat ett nöje varje dag, nämligen en kille mitt emot som runkar varje dag inne på toaletten (detta ser vi då det finns ett stort fönster på toa). Han tänder lyset, ställer sig över toastolen med handen mot väggen bakom den och kör igång. Det håller inte på längre än ett par minuter och när han är klar tar han toapapper och torkar av snorren och i stjärten (!) innan han tvättar sig och går ut.  Wierdo!! Jag var tvungen att filma honom idag bara för att. Inte så fräscht när man sitter och äter dock...

Kommentarer
Postat av: LINA!!!!

Fan vad äckligt :P Hur kan ni titta på det :P

Postat av: Sara

Hahahahaha det är ju lite roligt! Man ser ju inte så noga, bara handrörelserna och en skepnad.

2009-01-24 @ 11:51:27
URL: http://glamurous.blogg.se/
Postat av: Louise

Fyfan va äkligt! Inser han inte att det finns ett fönster??

2009-01-24 @ 13:23:47
Postat av: Melissa

Jag förstår inte.. Vad är det som är så konstigt med att runka varje morgon? Jag onanerar (nästan) varje kväll. Det e ju skönt!

2009-01-28 @ 23:45:07
Postat av: Sara

Hehe det märkliga med detta är varför han ställer sig inne på toaletten när folk kan se. Varför inte ligga i sängen eller sitta på en skön stol i stället? Att onanera var och varannan dag är väl helt naturligt? Eller?

2009-01-30 @ 12:31:01
URL: http://glamurous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback