Guldbagge

Jaha, då var det sista dagen att rösta på Rockbjörnen idag då, och gissa om jag har röstat! I princip varje dag har jag varit inne. Nu är det bara att se hur resultaten blir. 22 januari går galan av stapeln, men är det någon som vet om den visas på TV? Har inte sett något på hemsidan eller på aftonbladet. Skulle väldigt gärna vilja se denna gala.
Ikväll är det dags för Guldbaggegalan och förutom Johan Glans som programvärd så kommer även Björn Gustavsson att agera side-kick. Gjutet! Ett gott skratt förlänger livet så jag hoppas på att få skratta ikväll med dessa två galningar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den brukar väl visas på aftonbladets kanal tv 7? :)

Postat av: LINA!!!!

Deras tolkning av ABBA var ju bara för skön. Jag tyckte jag såg lite av antingen björn eller Benny i John Glans, både med hans charmiga rosa hud och den underbart fula peruken han hade fått på sig. Nej dem två altså, to die for!

2009-01-13 @ 14:52:50
URL: http://carolinemichaela.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha eller hur?! Helt underbara var dom! Det bästa var ju när Johan "ramlade" och typ inte kom upp när Björn stod och sjöng The winnr takes it all. Hahaha! Deras trikåer var ju bara helt lovely!

2009-01-13 @ 22:11:08
URL: http://glamurous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback