Gala 2009

Jaha, Grammisgalan är nu förbi och det var en enda kategori som jag verkligen höll på någon, och självklart blev det inte som jag ville. Man kan inte alltid få som man vill, men Robyn! Hallå?! Okej, nu var jag aldrig på hennes konsert  av den enkla anledningen att jag inte klarar hennes röst, men jag har svårt att tänka mig att den var såååå bra. Aja, grattis till henne. Det var hon kanske värd, vad vet jag (uppenbarligen) om musik. Höjdpunkten var ändå Takidas Curly Sue live. Den ger mig rysningar på precis hela kroppen. Bra gjort Robban m.fl.!
Rockbjörnen är det som står härnäst på schemat och jag röstar febrilt varje dag för att göra allt för att påverka så det blir som jag vill. Läste att det är jämnt i kategorin om Årets kvinliga artist, så rösta nu de sista fyra dagarna! Har dock inte sett att detta ska sändas på TV. Någon som vet? Hade väldigt gärna sett denna gala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback