C-uppsats

Idag hade vi introduktion till C-uppsatskursen. Jag kan ju säga som så här; hade jag inte magsår och ångest innan så har jag det definitivt nu. Det är ju inget litet arbete som ska in. Bara det att få ihop ett ämne som kan funka och som inte har utforskats så mycket innan är ju ett rent helvete rent ut sagt. Ett PM ska in redan i mars och sen får vi se hur det går, om ämnet är okej eller inte. Hur ska vi hitta teorier som vi kan använda oss av? Hur ska vi hitta intervjupersoner som är villia att ställa upp? Frågorna är många och dom lär ju inte bli färre under resans gång.

Kommentarer
Postat av: Lina

hej gumman! Det kommer gå superbra. Säg till om du vill ha hjälp med kontaktpersoner och så för jag och Louise skrev ju om detta ämne i gymnasiet, om det behövs. Annars tror jag ni kommer klara det galant, kunde jag så kan lätt du :) Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback