Utmanad

Jag blev utmanad av Victoria. Jag tycker egentligen inte om sånt här, men det är min plikt att fullfölja den.

   REGLER
   1.
Länka till den som utmanade dig.
   2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
   3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
   4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar        att de blivit utmanade!

   Så här kommer då 7 sanningar
   1.
  Jag är en fruktansvärt dålig förlorare.
   2.  Jag är lite utav en shopoholic; kan inte komma hem från stan utan minst en     påse i händerna.
   3.  Jag är en liten mes. Ibland önskar jag att jag vore mer äventyrslysten som          älskar utmaningar, men nej.
   4.  Älskar att laga mat, så länge jag får sällskap vid middagsbordet vill säga..
   5.  När jag är sjuk (som nu) blir jag som det manliga könet och tycker att det        är mest synd om mig på hela jorden, och INGEN har någonsin varit så sjuk           som jag är.
   6.  Hatar småbarn som skriker och som det inte går att få tyst på.
   7.  Jag har ett fruktansvärt humör på morgonen, när jag är hungrig eller när        jag är trött.

   Jag har inte sju personer att utmana så jag får nöja mig med tre (för jag               antar att man inte får utmana den man blev utmanad av).
   - Caroline
   - Louise
   - Nina

Kommentarer
Postat av: Louise

Du jag pallar ikke kan jag bara säga=P vettifan ens hur man länkar till någon annans blogg, så där sket det sig=P

2009-02-16 @ 16:58:23
Postat av: Linus

jupp.. kan inte ens komma på något :P hehe

2009-02-17 @ 10:39:56
Postat av: Victoronia

hehe, sorry men tack! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback