Sympati tack!

Jag sitter här utan hund och med sprängande huvudvärk och en igentäppt näsa. Hunden var jag tvungen att be att få hämtad i dag då min pälsallergi dessvärre har brutit ut så det heter duga. Det började i fredags kväll men jag har förträngt det då jag tyckte att det var så mysigt med en stor hårboll här hemma som höll mig sällskap. Jag äger ingenting som kan lindra förkylningen, så jag fick alvedon av E idag, men det jag verkligen behöver i detta nu är nässpray. Ett totalt underskattat påhitt om ni frågar mig. Det hade suttit fint, men i stället får jag ta min Ben & Jerry's half-baked och lägga mig under täcket och tycka synd om mig själv, då ingen annan gör det åt mig.

Kommentarer
Postat av: Victoria Boysen

Ben & Jerry's. Vem tycker inte om det? Ja, tur för dem!



Du är utmanad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback