Last semester

Idag hade vi den allra sista föreläsningen på hela utbildningen. Det hade inte slagit mig innan utan det var våran kursansvariga som sa det idag innan vi fick gå hem. Det känns het underbart, men samtidigt känns det väldigt skrämmande. Fatta att man redan är här!?! Jag kommer fortfarande ihåg de första dagarna då jag kände mig som en vilsen liten själ som gick runt och undrade vad i hela fridens namn jag höll på med och om detta verkligen var något för mig. Jag kommer ihåg att när jag pratade med någon på skolan och denna någon berättade att han/hon gick på sjunde terminen, så tänkte jag: "Wow, där vill jag med vara". Nu är jag här, och det känns som att det var igår som jag började. Alla lärare sa i början av utbildningen att vi kommer tycka att tiden går fort, men det kändes inte så då. Men nu inser jag verkligen hur fort det har gått. Nu är det i och för sig ett tag kvar innan vi är klara. Vi har två grupparbeten, en tenta och en C-uppsats att avverka innan vi är färdiga, men lite sentimental blir jag allt när jag tänker på att jag snart är klar och aldrig kommer att komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fan vad fort det har gått! Är så jävla stolt över dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback