Favorit i repris

Denna helgen hade jag finbesök från storstan. Det var en helg bestående av mys, slapphet och fest. Dock har jag inte så mycket minnen av det senaste, men att döma av bilderna så hade vi nog kul. Självklart saknade vi M som var med förra gången. Jag behövde verkligen detta och jag fick mig en dos av dem båda och deras galenheter så jag tror att jag klarar mig fram tills april, men det finns en risk att det blir lite knappt mot slutet. Hur som helst; love you darlings! Det var jättekul att ha er här och att ni kunde komma! Lite ensamt är det allt nu när de båda har åkt. Jag får väl ta att prata med dammråttorna i stället. Dock får jag ingen feed-back på vad jag säger, men hellre det än att verka schizo och prata med sig själv (eeeh?).


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha ja det var riktigt kul! Och ja vi hade sjukt roligt i lördags;) hehe...

2009-02-10 @ 14:59:25
Postat av: Lina!

Vilka linslus ögon jag har :P

2009-02-12 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback