En rolig en

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Sorry om jag väcker dig men jag kommer till skolan senare i morgon.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej sara hur är läget med dig?
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hej gumman, tack för igår.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag sitter vid borden, var tvungen att ta luft, hörde inte något av vad du sa när du ringde, :-P puss
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej ja kanske ska gå förbi han.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Tack själv :) jag hade jättekul!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hejsan, läget?
8. Vad vill du höra mest av allt?
Kom till jackorna.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Ja o fy fan, sitter intryckt i en kupé, asvarmt och med småungar :-S inte vad man väntat sig.
10. Din romantiska replik?
Nu blev jag alldeles sugen..
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Det skulle gått halv 7 men ny tid 5 i 7, drygt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hej ja kanske ska gå förbi han.





HAHAHAHAHAHA

Postat av: Louise

HAHA fan va ball! Denna kommer ja sno från dig;P

2009-02-10 @ 15:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback