Delfinal 2

Aftonbladet har lagt ut en länk där man kan lyssna på alla bidragen som ska ställa upp i morgondagens delfinal. Jag måste säga att jag blev faktiskt ganska glad när jag lyssnade igenom bidragen då förra veckans låtar (enligt mig) var katastrof. Jag hittade tre låtar av de åtta som jag kände att jag skulle kunna lyssna på mer, men som jag däremot inte känner ska vinna melodifestivalen, och det var H.E.A.T, Cookies 'n Beans och Lasse Lindh. På tal om Lasse Lindh så var hans bidrag förra året en av de vackraste låtar som jag har hört. Den texten och den rösten i kombination gav mig rysningar över hela kroppen, och gör än idag när jag lyssnar på den.


Gå in och lyssna på länken nedan och säg vad ni tycker.
http://svtplay.se/v/1431472/mans_zelmerlow_-_hope_och_glory

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var den med i melodifestivalen?? Det visste inte jag. Men älskar hans låtar, både denna och de tidigare han gjort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback