Ännu ett sätt att dryga ut tiden

L, jag svarar på ditt mail här i stället. Här får du dina svar som du skickade för ett par dagar sedan.

1. När gick du upp i dag?
08.30.
2. Diamanter eller pärlor? Måste nog säga diamanter.. Fast pärlor är också fint, men inte på mig.
3. Senaste filmen du såg på bio? Det var nog Mamma Mia i julas.
4. Favorit tv-program? Vänner.
5. Vad åt du till frukost? Havregrynsgröt med torkad aprikos, kanel och linfrön samt en smörgås med keso och rökt kalkon. MUMS!
6. Vad är ditt / dina andranamn? Kristina, Therese.
7. Din favoritmat? Hmm, svår fråga.. Kyckling är alltid gott, men jag vet inte om det är det godaste. Får nog passa på den så länge...
8. Vilken mat gillar du inte? Bruna bönor, ärtsoppa och rotmos. Yurk!
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lyssnar knappt på CD här uppe, men den sista köpta var Duffy - Rockferry och Britney Spears- Circus.
10. Vilken bil kör du? Äger ingen bil, men körde med E's bil till flyget tidigare ikväll.
11. Vilken är din Favoritmacka? Förutom mina egna så är det Subway. Yummie!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?  "Störst, bäst och vackrast -typen"
13. Vilka är dina favoritkläder? Mina jeans från Ullared(!) och en skön tröja till.
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Thailand, Malaysia, Mauritius, Sydafrika, Brasilien, USA - ja, de flesta länderna med andra ord.
15. Favoritklädmärke? Köper i princip aldri märken, men det brukar vara Diesel i jeans i alla fall.
16. Var vill du dra dig tillbaka? Fattar inte riktigt frågan, men jag tolkar den som att jag vill dra mig tillbaka till jobbet. Orkar inte plugga mer!!!
17. Favorittid på dagen? Mitt på dagen, är på bäst humör då...
18. Var är du född? Norrköping.
19. Vilken är din favoritsport att se på? Handboll och fotboll.
20. Coca Cola eller Pepsi? Cola.
21. Fotboll eller ishockey? Fotboll.
22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Med tanke på mitt morgonhumör så måste jag säga nattuggla.
23. Pedikyr eller manikyr? Älskar att få mina händer ompysslade. Är väldigt kittlig under fötterna så jag vet inte hur jag skulle klara pedikyr, men skulle vilja prova. Det sägs vara skönt.
24. Några spännande nyheter att berätta för oss? Hmm... nej. Inte som jag vill ta up här i alla fall...
25. Vad ville du bli när du var liten? Servitris, kändis, polis.
26. Bästa barndomsminnet? När jag köpte min katt för mina egna pengar och känslan av att hon var BARA min. Min lilla Ida! Världens finaste var du!
27. Varit i Afrika? Hell yeah!
28. Nånsin rullat in någon i toapapper? Inte någon, men något =)
29. Varit med om en bilolycka? Olycka och olycka, men sladd på bilen i vinterväglag. LIVRÄDD var jag!
30. Favoritdag i veckan? Egentligen alla dagar, beror ju på vad man gör av dagen.
31. Favoritblomma? Liljor, rosor, pioner, tulpaner, påskliljor.
32. Favorit-snabbmatsrestaurant? Kycklingkebab, MAX.
33. Äger du en cykel? Ja, mormors gamla som är ca. 30 år gammal...
34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Har inget kreditkort, och tänker inte skaffa heller. Så det så!
35. Lägg-/sovdags? Oftast för sent i jämförelse till när klockan ringer..
36. Senaste personen du delade en middag med? L innan hon åkte hem igår. Hur mysigt som helst!
37. Vad sysslar du med just nu? Eeeh, gissa?
38. Favoritfärg? Klädmässigt? Hmm, mest svart men är himla trött på det och försöker därmed färga upp min garderob. Väggarna? Här uppe har jag någon vit nyans och hemma har jag ljuslila, men skulle helst vilja ha någon flashig fondvägg och en matchande färg på resten av väggarna.
39. Hur många tatueringar? En, men funderar starkt på att göra en till. Är lite kluven på vad bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback