Ångest

Idag slog det mig att det bara är fem veckor kvar som jag ska vara kvar här uppe, sen bär det av till sydliga breddgrader. Detta medför inte enbart glädje av att få komma hem, utan det medför en enorm ångest och stress då jag och E ska påbörja vårat examensarbete. Jag har redan börjat känna en stress inför detta då jag såg på planeringen som vi fått att vi bara har sex veckor på oss innan råmanuset ska vara inne hos handledaren. Sex veckor! Det är ju ingenting! På den tiden ska vi alltså hinna skriva en enkät med frågor, varav dessa frågor och svar ska uppfylla vårat syfte med hela uppsatsen dessutom ska vi hinna sammanställa svaren i ett överkrångligt statistikprogram (som om vi har otur endast kan genomföras här uppe med hjälp av lärare) + att vi ska skriva en analys och diskussion utifrån svar och teorier. Detta råmanus måste vara hyfsat klart då handledaren ska bedöma utifrån detta om vi är redo att gå upp på opponering med den eller inte. anser han att vi inte är det så får vi inte våran examen i juni, utan måste då vänta tills nästa gång, vilket är i januari nästa år. Herregud säger jag bara. Just nu känns det som att vi har tagit oss vatten över huvudet och vi har absolut ingen struktur på arbetet. Hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: LINA!!!!

Ja man avundas ju inte er direkt :D muhahahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback