Update

Jag har varit väldigt dålig på att skriva här nu på ca en vekas tid. Men saken är den att när jag kommer hem om kvällarna så är jag inte människa och orkar verkligen sätta igång datorn som tar en evighet med tanke på allt skit som är i den just nu. I alla fall, tränade i måndags och glömde stretcha, vilket jag fick lida för på combaten i tisdags. Satan vad det gjorde ont i onsdags! Hur jag än hade armarna så fick jag ont och jag kunde verkligen inte tänka på något annat än hur mycket det värkte, men som jag sa till min handledare som är anti-träning: vill man bli fin får man lida pin. Igår var jag och fyllde i min tatuering då det tydligen var några linjer som han tckte hade bleknat samt att två av stjärnorna inte hade någon skugga i sig. Bild kommer, jag lovar, men då den nu håller på att läka (igen) så vill jag inte lägga in en än. Efteråt var jag och fikade med L och L. Vi har pratat om att resa till Egypten i december då vi alla tr eär i princip "lediga" då. Nu har jag suttit och febrilt letat hotell, men det som jag verkligen fastnade för var ju så klart slut. Nu jämför jag bara alla hotell med det, typiskt nog.
Ikväll kommer syrran ner och ska bo hos mig hela helgen. Kan behövas nu - är sjukt desperat efter sällskap. Dagarna är okej att vara ensam under eftersom det kan vara ganska skönt, men kvällarna suger duktigt. Kollade på en film härom kvällen och fick för mig att det var någon som stod och tittade påmig utanför fönstret. Så här var jag inte i lägenheten i Östersund, men sen å andra sida var det en liten etta och detta är en 5:a... En viss skillnad, men bara ne liten sådan. I morgon kväll ska jag sitta barnvakt åt en 6-åring och en 9-åring. Ser fram emot det då dom båda är hur gulliga som helst. Tydligen så ser dom fram emot det med vilket känns roligt. Dom lär nog köra med mig så det heter duga.
Idag var jag på en liten intervju på Frivården. Jag har nämligen ansökt om att bli övervakare till en klient som jag hade i somras. Tydligen ska det inte vara några problem så jag får hem ett papper i nästa vecka. Känns lite pirrigt och lite nervöst, men det ska nog gå bra. Vi sa ses en gång i veckan och hålla kontakt med varandra regelbundet. Det ska bli väldigt roligt och om inget annat en bra erfarenhet.
Så ser det ut i mitt liv just nu, men jag ska bättra mig på att skriva här. Jag känner mig som en väldigt upptagen person, men det ska nog bättras så fort jag får perspektiv på allt, vilket blir snart hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: krisz



Hej Sara!



Skönt att du finner din praktiplats givande och att du blir trött mot veckans slut. Det innebar sakert att du inte har trakigt. Jag trivs ocksa valdigt bra pa min praktikplats, imorgon och pa fredag blir jag ensam personal pa hemmet, dvs jag far testa att ha egna pass. Hoppas att du aven i fortsattningen kommer trivas pa din praktikplats! Vi ses snart i kalla Östersund, tiden gar valdigt fort (tyvarr).



puss o kram

2008-09-17 @ 10:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback