The walk

Läste i Metro i veckan att Hanson ska släppa nytt. Den nya skivan vid namn The walk är tänkt att släppas i november. Då vet jag i alla fall en som kommer köpa den skivan - jag! Jag tror ju syrran med kommer köpa den då både hon och jag varit stora fans av dem. Hon var snäppet värre, men också äldre och fattade vad texterna betydde. Jag började lyssna på dem enbart för att hon gjorde det (störig lillasyster). I alla fall, jag var tvungen att tjuvlyssna på skivan så jag laddade hem lite låtar från den (dock inte alla tyvärr) och det låter positivt. Nu kan jag knappt bärga mig tills skivan trillar ner i brevlådan. Töntigt tycker ni kanske, men det är något speciellt med dem och deras musik. Har alltid gillat dem, och kommer säkerligen alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback