Imse vimse spindel

Nu är hösten här, det märks genom att spindlarna börjar komma in i husen. I helgen har vi haft tre spindlar inomhus. Från att inte ha sett enda spindel hittills till att ha en inomhus varje dag. Det har bara varit jag och syrran hemma och båda hatar spindlar. I fredags fick våran morbror komma in och döda den, och igår sprang jag in efter grannen. Inte för att den var stor, men jag bara vågade inte döda den. Jag försökte i säkert fem minuter men kunde inte. De är så himla vidriga med alla ben. Inte nog med att de springer som satan, vissa hoppar ju också! Sjukt vidrigt djur om ni frågar mig.

Ungefär som den i fredags, men den var lite större och lite längre ben. Örk!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså jag tycker bilden är äcklig bara den.. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback