Blondin

Idag var jag med L till tatueraren då hon skulle fylla i den. När vi sitter och pratar så säger han som tatuerar plötsligt:
T: Jag var på Möllan häromdagen och skulle ta ut pengar när två gröna män kommer fram och erbjuder mig att köpa latexhandskar för 5 kronor paketet.
Jag skrattar till när jag fick höra gröna män, men tänkte inte mer på det. Så fortsätter han:
T: Ja, och sen när jag kom hit och skulle ta på mig dom så var det bara tre fingrar på handskarna. Snacka om att jag blivit grundlurad!
Jag: Men hur många paket köpte du då?
Alla  börjar så klart att asgarva och innan jag fattat sammanhanget historien så inser jag hur dumt det var. Till och med L's lillebror på 9 år fattade.

På vägen hem hände en annan rolig incident:
L berättade att hon varit hos veterinären då hennes hund fått en analsäcksinflammation (läs analsex).
Jag: Vadå? Har Frida (hunden) haft analsex?!
Det tog ett litet tag innan jag fattade att det var analsäckarna som blivit inflammerade.

Ja, vad ska man säga? Jag fick nog fel hårfärg vid födseln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback