Lördag

Favoritcafé: Jag är inte så kräsen, så länge det är mysigt och helt okej i pris.
Favorittidning: Jag läser inte tidning så ofta, mer än Sydsvenskan på morgonen, men den är ingen direkt favorit..
Bästa saken som händer i vinter: Resan till Egypten över jul!
Favoritplagg i garderoben just nu: Min skinnjacka.
Längd: 1,82

I höst kommer jag att gå klädd i: Det som jag känner mig bekväm i just då.
Mig själv med tre ord: Generös, förvirrad och trött.
Jag tränar: På gym.
Höger- eller vänsterhänt:  Högerhänt.

Humör just nu: Trött och rastlös.
Kläder just nu: Jeans och T-shirt.
Vad sa du senast: "Jaha, vad ska man göra nu då?"
Fisk eller badkruka: Badkruka i början, men efter ett tag blir jag en fisk.
Spelar du något instument: Jag vill lära mig spela gitarr.

Morgon- eller nattmänniska:  Jag är definitivt ingen morgonmänniska iaf. Men sen brukar jag också lägga mig tidigt på kvällen, så det är nog egentligen inget utav det.
Sparare eller slösare: Jag är fruktansvärt dålig på att spara, fast att jag vill spara. Är nog lite av en shopoholic.
Har du några homosexuella vänner: Nope, inte vad jag vet i alla fall.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Klart, är det bara rätt person så absolut. Oftast finns det en orsak bakom otrohet.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill ha 2-3 stycken, men jag kanske inte kan få barn och då får jag ju anpassa mig efter det. Sen ska man hitta en bra kandidat med, vilket inteär så enkelt tyvärr.

Vad ska barnet/barnen heta? Det får man se då.
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: Yes. Det är väl alla mer eller mindre?
Rädd för insekter? Mmm, framför allt spindlar och ormliknande kryp. Yurk!
Största svaghet: Har väldigt dåligt tålamod.

Det här är jag bra på: Det är så mycket så jag kan inte rabbla allting här =) Men lyssna har jag hört att jag är bra på, vilket väl är ganska bra?
Pizza eller hamburgare?: Beror på vad jag känner för då.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?  Yes, planerar för nästa gaddning, men inte piercing. Känns lite passé.
Stökigt eller välstädat? Någonstans mitt emellan.
Gillar du att sjunga? Yes. Framför allt när jag städar, duschar eller är ensam hemma.

Anser du att du är stark? Mentalt - ja, fysiskt - sådär. Beror på vem jag jämför med.
Använder du knark? Nix.
Kaffe, te eller inget? Kaffe, men försöker dricka mer te om dagarna.
Vem är din bästa vän? Har ingen direkt bästa vän, men min syster kan jag prata om allt med.
Civilstånd: Så singel man kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback