Solen i ögonen

Nästa fredag visar Spegeln i Malmö en dokumentärfilm om allas våran Lars Winnerbäck. Det är en dokumentärfilm om honom och är bl. a. inspelad på konserter med honom. Ingen av mina vänner lyssnar på denna musik och skulle jag gå så skulle jag gå själv, och tro mig - jag skulle göra det om jag bara kunde. Nu är det ju så att jag tyvärr inte kan och det retar gallan ur mig. Hur kan de endast visa den en dag? Jag förstå inte detta. De hade ju tjänat massor på att visa den i alla fall två dagar. Finns det en Gud där uppe så är detta ett ypperligt tillfälle att bevisa det nu.
Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jävla jävla CRAP!!!!

Postat av: Anonym

hej darling! Blev precis klar med kursen, läste geografi a för att komplettera betygen. Hur är det med dig, går det bra på praktiken? Puss puss

2008-11-25 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback