Helg hos pappa

Helgen spenderade jag och syrran i Norrköping hos vår kära pappa då han och hans fru firade 10-årig bröllopsdag i fredags. Hans fru hade ordnat så att vi skulle komma upp och käka på restaurang och sedan se en teater i stan, utan att pappa fick veta något. Detta planerades för drygt 2 månader sedan, snacka om svårt att hålla tyst. Framför allt när man hörde hur besviken han blev alla gånger man sa att man inte visste när man skulle komma upp nästa gång. I alla fall så blev kvällen väldigt lyckad och pappa blev så glad att han nästan bärjade gråta. Lilla pappa!
Lördagen innebar att jag och syrran åkte till mormor och morfar och hälsade på, vilket i efterhand känns lite som att det kvittade då morfar inte känner igen mig längre. Känns lite jobbigt, men jag får sällskap på den sidan av mamma. Det var jobbigt och jag var på bristningsgränsen hela tiden, men fick bita mig i tungan för att inte börja gråta. Det är inte morfar längre, det är någon annan gammal farbror. Han har tynat bort och är i princip bara skinn och ben. Han hade dock lite humor kvar under den tid som jag och syrran var där, men det blev tydligen värre efter att vi hade åkt tillbaka till pappa.
Måste bara lägga upp bilder på pappas supersöta kissemisar.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det e konstig för dom gångerna jag har varit och hälsat på honom har han känt igen mig

Han har ändå känt dig och snadra mkt längre att han d inte känner igen er :(

2008-11-12 @ 16:50:45
Postat av: Anonym

Kan man vara lite mer finskänslig än o skriva så som denna "Jessica". Tror knappast att din kommentar får Sara att känna sig bättre....

2008-11-13 @ 12:15:57
Postat av: En vän

En sån kommentar som den "Jessica" skickade är helt onödig i detta sammanhang. Vissa saker ska man hålla tyst om, och detta är precis en sån kommentar. Vad roligt att han känner igen dig då, verkligen. Grattis "Jessica"! Med tanke på att detta är Saras morfar det handlar om, hur tror du då att hon känner inför denna kommentar? Om jag har förstått det rätt så är inte du och Sara släkt "på riktigt", alltså genetiskt. Hur hade du då känt dig i Saras kläder om du hade fått en sån här kommentar, när man märker i inlägget hur ledsen hon är? Och framför allt när ni inte ens är släkt! Väx upp för fan och lär dig vilka saker du ska hålla tyst om. Visa lite sympati, allting kretsar inte bara runt dig.

2008-11-22 @ 18:52:50
Postat av: Anonym

"Jessica" verkar vara en liten bortskämd ungjävel som inte vet när man ska hålla tyst!

2008-11-25 @ 20:10:42
Postat av: MissMagicGirl

Åh så söta katter! =^.^=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback