Nu är det nära

Nu är det bara 1½ vecka kvar innan jag invaderar Malmö igen. Grejerna åker hem nästa helg, men jag måste ju tyvärr stanna kvar. Helgen kommer dock att bli livad. Sommarfest på skolan imorron med buffé, liveband och billig dricka. Schlagerfestivalen på lördag med utgång efteråt. Detta kan jag behöva innan jag åker hem. Tiden kommer gå fort, och det är bara positivt, för tid är något som jag klagat mycket på de senaste dagarna. Det gäller att ta one step at the time, så det är det jag försöker göra. Grupparbetet blir förhoppningsvis klart imorron, sen är det bara hemtentan kvar innan jag kan packa och städa. Ser verkligen inte fram emot nästa vecka när jag kommer ligga på alla fyra och skrubba så det värker. Men, som sagt, en sak i taget, och först kommer helgen, och tro mig: jag kommer njuta av den.
 
128476-127
Skål för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback