Länge sen sist

128476-148Det var länge sen man orkade hålla igång två dagar i rad. Sist jag gjorde det var väl när jag var 18 och man hängde på Privé. Denna helgen var en sån helg. Vi var på samma ställe och vi var ute både fredag och lördag. Fredagen bjöd först på sommarfest på skolan, vilken var sådär. Det var segt och det var knappt något drag. Vi drog därför vidare och kom till Mark Twain (mitt gamla jobb för de som är intresserade). Det brukar vanligtvis vara bra drag där men i fredags var det inte en käft. Jag och en A var de enda som var ute på dansgolvet och rockade loss. När jag inte befann mig på dansgolvet så stod jag i baren och brände pengar och flirtade med bartendern. Det är precis som vanligt när det gäller mig; bränna pengar och flirta med svåråtkomliga killar.
Lördagen började med schlager hemma hos en klasskompis. Det var tänkt att vi skulle ut allihopa, men det slutade med att det bara var jag och K som gick ut. Vi gick till Mark Twain igen. Liksom kvällen innan hängde jag mest i baren och flirtade och brände pengar. Man lever ju bara en gång, så varför inte passa på nu när man är student och har som minst med pengar.
Får se vad som händer i helgen, kanske blir utgång igen. Mark Twain kanske?



Kommentarer
Postat av: Danis

Jag kan upplysa dig om att det blev drag på sommarfesten senare. Ni gick ju vid nio :) Yeah!

2008-05-28 @ 10:49:38
Postat av: Sandra

Åh vilka coola jeans!!!

2008-05-31 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback