Almost there

Nu är det "bara" 2,5 vecka kvar innan jag tar mitt pick och pack och drar hem. Vädret orkar jag inte ens bry mig om längre, jag blev ovän med det för en lång tid tillbaka och det är tydligen ömsesidigt att vi inte gillar varandra så nu riktar jag fokus på annat i stället. Igår fick jag sålt min TV för 600. Extra pengar i fickan är inte helt fel för en student. Adressändrings-pappren kom idag så nu ska jag bara ta och posta dem, sen är det också klart. Det enda jag har kvar nu är att packa ihop sakerna till besiktningen 30 maj, göra hemtentan till senast tisdag om två veckor att städa lägenheten. Inga småsaker jag har att göra med andra ord, men det ska nog gå bra. Jag får ta en sak i taget bara så ska det nog gå bra.
Ikväll väntar film med grannarna; Guldkompassen och imorron blir det pizzakväll med grannar och klasskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback