Snart så

Filmningen idag gick över förväntan. Tjejerna var superduktiga och det var verkligen inget trams. Dom som tramsade och som var tvungna att ta om olika scener var snarare jag och E som inte kunde hålla oss för skratt då övertröttheten hade satt sina spår efter en lång dag.
Huvudvärken har kommit tillbaka, men däremot har halsontet gått över (for now). Jag har inte riktigt haft tid att känna efter heller eftersom hela dagen har flugit förbi. Äntligen får jag snart gå och lägga mig och vila upp mig. Vill hem nu och i morgon är jag ännu en dag närmare målet som är måndagkväll. I morgon lär ju flyga förbi med då hela dagen är fullbokad, likaså fredag. Sen är det ju bara lördag, söndag kvar. Snart invaderar jag Malmö igen för en vecka ch det ska bli såååå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback