Peace and Love

Hade grannen nere på kaffe innan och vi gick in och tittade på hemsidan för Peace and Love-festivalen som är i Borlänge i juni. När vi satt där och tittade så såg jag att det var den ena bra artisten efter den andra som skulle dit, bl.a. Kent, Takida, Sugarplum Fairy, Adam Tensta, Miss Li, Petter m.fl. Kollade också vad biljetterna skulle kosta. För alla dagar skulle det kosta 1195 och 695 för bara en dag. Men eftersom alla de artister man så gärna vill se är på olika dagar (så klart) så lär man ju behöva köpa ett pass för alla 6 dagar. Typiskt! Och jag som inte har ekonomi för detta just nu, men GUD vad jag vill dit. Bättre det än fattiga Malmöfestivalen som inte ens är i närheten av detta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan den hade jag med velat gå på... :(

2008-03-29 @ 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback