Partaj

Bokade biljetter till pappa den 30 mars. Ska stanna från torsdag morgon till söndagkväll - NAJS! Orkar inte sitta här uppe all by myself en hel helg. Valborg och allt, men vem bryr sig? Valborg är amatörernas kväll ändå så jag kan inte bry mig mindre. Såå kul är det faktiskt inte på valborg. Hellre sitter jag hemma hos pappa och kopplar och umgås med honom för en gång skull än är ute och super skallen av mig och vaknar med ångest dagen efter.
På tal om att supa skallen av sig så blir det fest ikväll. Får se hur det blir med utgång, är inte så himla sugen på det. Men jag antar att när andra börjar prata om det och när vinet halkat ner efter en stund så kommer den vanliga Sara fram och ska med på allt. As ususal. Kan ju inte påstå att jag har varit ute så mycket det här året. Tror inte att jag varit ute på en nattklubb sen juldagen. Satt och tog någon öl en kväll på stan för ett tag sen, men inte annars. Kanske är på tiden nu med andra ord.

128476-127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback