Malmö

Idag var jag inne i stan och fikade med en vän som jag inte träffat på snart 2 år. Helt sjukt vad tiden går. Vi satt på Wayne's Coffee i nästan 2 timmar innan vi begav oss ut i, hör och häpna, vårvärmen. Vi traskade ner mot Indiska och sög in varenda solstråle innan det var dags för mig att ta bussen hem. Fan att man ska plugga i andra sidan Sverige, känns som att man aldrig ägnar tillräckligt med tid till vännerna.
Det var verkligen jätteskönt väder idag, men gläds inte för länge för ikväll kommer en snöstorm som heter duga. Ska snöa i princip hela helgen - BALL! Dagens väder gjorde ju att man fick lite värkänslor i sig i alla fall, men den lär väl försvinna framåt kvällen här antar jag. Jävla skitväder.

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Helloj,

Dagens fråga: Vad händer ikväll? :D

Ha det bra (=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback