Lektyr

Fick en av de fyra böckerna idag till nästa kurs. Herrehud säger jag bara! Ungefär 700 sidor om Svensk rättspsykiatri, sen tillkommer 3 böcker till, varav en av dem är ungefär lika tjock som denna. Tur att det är ett intressant ämne i alla fall, annars hade det känts jobbigt, framför allt nu när jag är så pass skoltrött. Har tänkt att jag ska läsa när jag är hemma på påsklov, men frågan är hur mycket jag kommer att ha tid för det. Som det ser ut nu är i princip alla dagar inbokade, förutom vissa som jag avsatt till mina vänner. Men hur fan ska jag hinna med att läsa 700 sidor på en vecka? Snacka om jäkt och stress.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA "herreHUD" *asg*

2008-03-14 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback