Isvaksbad

Ikväll badade jag badtunna med E och E. Det kostade 50 kronor och då fick man bada badtunna som en nisse stod och eldade, man fick doppa sig i en isvak och sedan bada bastu. Allt detta med en underbar utsikt över hela Storsjön. Synd bara att det inte var lite mörkare och lite klarare så man kunde se solnedgången, men men, det kommer fler gånger. Jag trodde inte att jag skulle doppa mig i isvaken då jag är en riktigt badkruka, men det slutade med att jag var först i och att jag doppade mig tre gånger. Kallt som f** var det, men det kändes underbart efteråt. Detta kan jag verkligen rekommendera till andra för efteråt kände man sig verkligen som en ny människa och man kände sig frisk på något vis. Skumt, men skönt. Detta behövdes efter denna dag och inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: sabina

nu sitter du hemma hos mig o skriker som en koko, Sara, jag är för ung för att börja få hörselskador! pusseluring!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback