Best song ever

Jag har lyssnat på Takida ett tag nu, och jag måste säga att detta är ett av Sveriges bästa rockband. Många vet inte att de är från Sverige, Ånge för att vara exakta, och blir förvånade över att aldrig ha hört dem innan.
Nu har de legat på Svensktoppen ett bra antal veckor nu och de är nu 9:a på Trackslistan med låten Curly Sue. Detta är en av de bästa och starkaste ballader jag hört på länge. Det är en låt från hjärtat som verkligen berör. Denna låt har jag fällt många tårar till eftersom den kan förknippas med mycket. Maxa volymen och njut av skön sång som skrållar ur högtalarna. Skit i grannarna ett tag då denna låt gör sig bäst med riktigt hög volym. Lyssna och njut!



Kommentarer
Postat av: Sandra

BÄST!!!!!!!!!!

2008-03-09 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback