Back again

Jaha, då var man tillbaks igen då. Uppe i Norrland och tillbaka till kylan och den riktiga vintern. Hade en helvetesnatt på tåget, men det är ju sånt man får räkna med som student. Eller hur?
Satt och lyssnade på två stycken redovisningar á 2 timmar vardera, med början klockan 8.15. Det var tur att de var så intressanta båda två annars hade det varit ännu svårare att hålla sig vaken än vad det redan var, då nattens sömn bestod av maximalt 4 timmar. I morgon är det dags för våran tur och jag måste erkänna att det är blandade känslor inför morgondagen. Det är en viss nervositet (som vanligt) och en viss förväntan då jag ändå tycker att det ska bli ganska kul. Men just att det kommer att vara ca. 80 ögon som tittar på en i två timmar får en ju att känna en viss nervositet och prestationsångest. Men men, jag ska väl ta mig förbi detta med som jag gjort med allt annat hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback