Äntligen...

...är kursen slut! Vi hade en sista uppgift under dagen idag som ska vara inne på måndag kl. 8 och jag blev i stort sett klar med den idag. Gud vad skönt det känns. Ett steg nämare hemfärd och sommarlov och ett steg närmare till att få lämna den här tråkiga stan. En sak är säker: Jag kommer ALDRIG att besöka den här staden i framtiden, inte ens för semester för det kommer bara att väcka alla ångestkänslor och dom vill jag helst bli av med när jag flyttar hem igen och aldrig få tillbaka. Nu är det Kriminologi nästa med början på onsdag och jag måste säga att jag har nog aldrig varit så laddad inför en kurs som jag är inför denna. Tyvärr, måste jag säga, så är mina förväntningar på kursen jättehöga. Tyvärr säger jag för att jag har fått lära mig av tidigare erfarenheter att höga förväntningar oftast gör en missnöjd. Men men, intressant ska det bli i alla fall.
Om två veckor kommer mamma och jag sitter och räknar ner i almanackan nu. Träffade henne senast i måndags men saknar henne som fan. Ska bli så mysigt när hon kommer upp, en hel helg för oss själva. Platsen kunde kanske varit lite bättre, men men.. Man ska vara glad för det lilla.

Kommentarer
Postat av: *linda*

snygg bakgrund, jag har samma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback