Sommarlov

Äntligen är det sommarlov! Som jag har längtat efter detta, ni anar inte! Nu sitter jag här hemma hos sambon och räknar ner tills jag sticker från stan. Bara 5½ timma kvar innan jag ska bege mig till flygbussen. Sen tackar jag för min tid i den här stan, det var kul så länge det varade. Jobb på lördag då. Fick ett nattpass på lördag och det tackar jag inte nej till. Extrapengar sitter aldrig fel. Fick ju skattepengarna igår, men dom tar väl snart slut antar jag. Är helt inne på att bygga på mina naglar och beställa löshår nu, och det kostar ju en del. Är lite tveksam till det senaste, men naglarna bara måste jag ha.

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Jovisst kan du använda dig av text i Paint! Du kan till och med ha ovanliga typsnitt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback