Mysko

Igår var jag och min sambo inne i stan en sväng för att komma ut ur lägenheten ett tag. Vi satte oss på en uteservering och gick hem ganska tidigt. På hemvägen såg vi något mystiskt som flöt runt i sjön. "Det är ju ett huvud!" skriker jag utan att riktigt titta efter. Saken är den att jag fotfarande tycker att det kan se ut som ett huvud, om man bortser från det avlånga som satt fast under det. Jag fick det även till att det kunde vara en arm eller ett ben, vet inte varför jag envisades med att det skulle vara en kroppsdel, men det var det enda som dök upp i huvudet på mig. Jag har väl läst för mycket kriminalare och sett för mycket på Beck och Wallander antar jag. Men jag kan inte riktigt släppa vad det var. Tänk så var det en kroppsdel. Aja, mystiskt var det i alla fall.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju STORSJÖODJURET!!!! ;)

2008-06-02 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback