Julafton

Häromdagen beställde jag två nya skivor; Melissa Horn och Miss Li. Ja jag vet att man kan ladda hem skivorna, men det är en helt annan sak att hålla en skiva i handen än att ladda hem den gratis via datorn, om ni frågar mig. Jag blir som ett barn på julafton och kan inte sluta lyssna och pilla på dom. När jag var på Willys häromdagen så köpte jag dessutom två plattor med Winnerbäck som jag tänkt på ett bra tag + att jag beställt en del på Ginza nu ikväll med. Många av de skivor jag beställde har jag på datorn, men nu går en del av pengarna till artisten vilket känns bättre. Dessutom utökar jag min skivsamling ytterligare lite till jämfört med innan. Nu blir det bara en lång väntan på de nya skivorna, men jag har ju trots allt fyra nya att lyssna sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback