Fotboll

På onsdag ska personalen på jobbet spela en fotbollsmatch mot de intagna. Det var fotbollsträning förra veckan så jag följde med mest för skojs skull då jag är totalt värdelös på att spela fotboll. I fredags när jag kom till jobbet för att göra ett nattpass så hade jag fått ett mail med de uttagna spelarna till matchen och lagupställningen. Jag trodde inte mina ögon; jag var uttagen till laget! Okej, nu var jag endast avbytare, men i alla fall. Den största chocken kom dock senare när jag såg att dom satt mig som anfallare. Jisses! Jag förstår inte hur människan tänkte då han var med på träningen och såg hur jag spelade. Fan, jag kommer ju göra mer skada än nytta. Aja, skam den som ger sig. Jag ska ge mitt allt och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Absolut darling! Vi får höras i helgen! Puss puss

2008-06-25 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback