Finally

Fick ett mail häromdagen från en kontakt i Trelleborg angående tänkbar praktikplats. Det var han jag skrev om i våras som kanske hade nåt på ett familjecenter, KRIS och lite sånt. I alla fall, i det mailet jag fick så stod det att han ordnat en praktikplats på ett psykhem i Trelleborg som har hand om dubbeldiagnosare, samt att han ordnat så jag kan få vara på ett behandlingshem i Malmö, KRIS och på ett familjecenter. Unbelieveable! Fatta vilken praktik jag får. Lite skrämmande dock att vara bland psykopater. En sak att läsa om dom, men att vara bland dom och arbeta med dom. Hur ska jag nu tacka honom för all tid han lagt ner på att hjälpa mig? Skicka ett Tack-mail? Jag tycker att det känns så litet med tanke på hur han har legat i, men samtidigt har jag aldrig träffat honom så jag kan ju inte skicka blommor eller nåt sånt heller. Om någon har nåt bra förslag så tar jag tacksamt emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback