Back to basic

Jaha, nu var man hemma igen då. Snacka om att fara fram och tillbaka. Just när man hunnit rota sig så ska man iväg igen. Inte för att jag ska klaga, jag har sett fram emot detta väldigt länge. Men på nåt vis så känns det tråkigt för man vet hela tiden om att man ska nån annanstans och att man snart ska iväg igen. Det är ju tur att man inte har separationsångest för då hade det varit ett stort problem att flytta runt så här. Imorron väntar jobb. Ska bli ganska skönt att komma tillbaka igen. Börjar egentligen inte på riktigt förrän på måndag, men mentalt har jag befunnit mig där i ungefär 2 månader. Hela nästa vecka kommer jag att gå runt med ett stort leende på läpparna, kul tycker jag att det är. Jag hade lite tråkigt igår så jag satt ute i solen och meckade med mina naglar. Jag har ju skrivit ett tag att jag vill bygga på mina naglar. Då det ändå kostar en del så tänkte jag att jag skulle prova själv med hjälp av Depends gele-kit från Kicks. Det ser ju hemmagjort ut, men det duger åt mig. Sen kan jag inte begära för mycket heller med tanke på att det bara kostade 150 spänn och då kommer det räcka ett tag. Det var känslan jag ville åt och jag måste säga att jag känner mig väldigt fin i naglarna, kan inte sluta pilla på dom.


Döm  själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback