Uppdatering

Uppdateringen har varit dålig på sista tiden, så här kommer en snabb sådan från helgen och kommande veckan:
Var ute i lördags. Kan säga att det inte alls var planerat, men jag fick ställa upp för L då jag kände mig så dum för hur det blivit tidigare på kvällen. Det var inte meningen att det skulle bli så tokigt. Men men, nu slutade ju kvällen helt okej ändå. Satt först på Victor's och drack ett par Strawberry Daiquiri innan vi hamnade på Slagt. Jag måse säga att jag har börjat gilla det stället mindre och mindre med tiden, men framför allt nu när dom gjort om det för sommaren. Kass musik och bara en massa pack. Nej tack. Det får bli andra ställen för min del. Men sen å andra sidan - om sällskapet och humöret är det rätta så kan man ha ganska kul ändå. Så blev det i lördags, och jag ångrar det inte.
Ikväll skulle jag egentligen ha käkat ute med M, men det blev inställt, som vanligt när det gäller henne och mig. Är det inte jag som ställer in så är det hon, tråkigt men desto roligare när vi väl kan ses. Vi springer ju inte ner varandra direkt.
I morgon var det tänkt att jag skulle på bio med syrran, mamma och en kompis till mamma med barn och sett na Narnia, men det blev inställt det med. Ganska bra med tanke på att ekonomin är ganska kass just nu. Tur att pengarna kommer på fredag, annars vet jag inte vad jag hade gjort.
Helgen ser ut som så att det antagligen blir Lilla Torg på fredag efter jobbet. Förhoppningsvis hinner jag köpa en kamera där på kvällen som jag måste ha till lördagen då jag och syrran (äntligen) ska på Winnerbäck. Det skulle bli hyfsat bra väder ju så vi lär nog bänka oss utanför i god tid och hoppas på att få bra platser. Ser verkligen fram emot det. Hoppas bara att jag inte blir besviken!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha besviken?? Darling, det går inte...

2008-07-22 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback