Sommar = semester och spelningar

I söndags bestämde mamma och hennes man att dom skulle upp och hälsa på i Norrköping, då morfar fortfarande är dålig. Nu är han dock inlagd på ett äldreboende och mycket piggare, men ändå inte helt okej. Jag skulle egentligen jobbat fre-lör och inte kunnat följa med, men då jag fick höra att dom inte skulle upp igen förrän i september när de har semester så bestämde jag mig för att ta semester de två dagarna. Känns dock lite dumt att som vikarie ta semester, men det handlar ju som sagt bara om två dagar. Så ikväll bär det av till Norpan och en hel helg med mormor och morfar. Ska bli skönt att komma hemifrån ett tag och släppa allt här hemma för en stund. Jag har bara varit hemma i knappt en månad och är redan trött på det, hur ska detta gå? 6½ månad kvar, herregud.

Syrran ringde i helgen och berättade att Jason Mraz spelar i Lund i september och undrade om jag ville med. Hell yeah! Jag tackar inte nej till ännu en konsert inte. Hoppas bara att jag inte blir besviken. Jag har väldigt höga förväntningar på både Takida och Winnerbäck. Blev däremot lite besviken när jag läste att Maia Hirasawa inte skulle med till Malmö. Jag hade sett fram emot att se henne, men men, det blir nog bra. Huvudsaken är att Winnerbäck kommer.

Om inte förr så ses vi i parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback