Update

Tänkte bara uppdatera er om min kära vän som fick åka in till akuten och som var sjuk. Pratade med henne igår och hon berättade nu för mig att det var pga hennes luftrör som hon fick åka in. Hennes läkare har nu meddelat att det kommer att ta 2-5 år innan hon kommer att bli helt frisk och slippa detta farande ut och in till sjukhuset. Luftrören pajades tydligen i samband med hennes leukemi som hon fick förra våren. Hon berättade också att hon nu hade permission från sjukhuset veckan ut men att hon var tvungen att åka in ett flertal gånger om dagen för att få medicin som hon endast kan ta där eftersom det gör att hennes hjärta kan stanna. Hon måste ha en maskin kopplad till sig när hon får medicinen så att hjärtat inte stannar helt. Nu när hon är hemma går hon med två kanyler i armarna och ser ut som värsta tjackpundaren.
Att hon orkar! Jag fattar inte hur hon står ut och hur hon an låta så glad som hon gjorde när vi pratade. Det är fan ta mig helt jävla otroligt att denna tjej kan vara så pass glad så ofta som hon är. Jag ska skicka  ett kort till henne och berätta precis vad jag tycker för det tror jag kommer att uppskattas med tanke på hennes situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback