The King

Kom precis upp från tvätten och hade Grammisgalan på (som jag skrivit om tidigare). Precis när jag kommer upp så ska det vara ett framträdande. Adam Alsing presenterar honom med att han inte spelat tv på flera år, men att han nu gjorde ett undantag för Grammisgalan. "Låt oss presentera: Lars Winnerbäck!" Jag skriker till av lycka och ringer genast syrran i ren stress och hopp om att hon kan få tag i en tv snabbt eftersom hennes nu är i Växjö. Hon meddelar att hon redan tittar på honom på jobbet och att hon vill "titta på det här". Jag förstod undertoningen, la på och log för mig själv. Satt sedan framaför tv:n och mös för mig själv till "Tätort på en slätt" från hans nya platta. Fan vad jag längtar till sommarens turné med honom. Låt det bli sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback