Tekniska Sara

Uppdaterade min dator med Mozilla idag. Fan vad man känner sig teknisk när man klarat av det. Jag är alltid sån när jag ska installera saker att jag oroar mig för om det ska skada datorn eller inte (tror att det sitter i sen jag pajade två datorer hemma... oopsy). Tror jag frågade samma person tusen gånger hur jag skulle göra och liknande. För att inte tala om när jag skulle installera Aw-aware. Haha stackars kille som satt med mig då över msn. Att han inte tappade tålamodet är en gåta. Gud vad man känner sig gammal när man oroar sig och känner att man inte kan. Börjar bli som mamma.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fast datorerrna hemma ska du ju inte ta på dig hela skulden till. Vi vet ju sen innan att det brukar vara "en bra lösning" för en viss person. Sen om det är sant eller inte verkar ju kvitta. Du ahr ju fan hjälpt mig med massa grejer på datorn o min har fan aldrig pajat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback