Svenska Grammisgalan

Jag måste bara slå ett slag för Grammisgalan som går på 4:an denna onsdagkväll.
Jag ber alla som läser detta denna kväll att rösta på Årets låt som jag tycker ska bli Winnerbäck och Miss Li - Om du lämnade mig nu. Överraskad? Själv har jag ringt ett X antal gånger och jag hoppas att andra gör samma sak.
Jag undrar dock vad de tänkte på när de valde vilka artister som skulle framträda denna kväll. Jag menar: Lasse-Stefanz? Seriöst? Okej att det är en svensk grammisgala, men vad fan. Nog kan musik-Sverige prestera och ordna artister bättre än så? Herregud.
De hade dock en nykomling i direktsändning vid namn Maia Hirasawa och hon framförde en jättebra låt (enligt min mening). Hon påminner om Miss Li i musikstilen och aningen på rösten med om jag får säga det själv. Hon är med andra ord helt i min smak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback